KAJAKOVÁ ŠKOLA "FREAC"

slovak

Friday, October 9, 2009

Otz

Kým Tomo bol minulý víkend na kuchli ja som sa vybral asi o 200km dalej do nádherného údolia rieky Otz. V stredu večer som sa s Hehem a Capkom stretol v lodenici a tam nás vyzdvihly trenčania Duce a Snorchel. V tejto zostave sme vyrazili na 650km dlhú cestu. V štvrtok nadránom sme dorazili na naše oblúbené parkovisko v Haimingu a isli sme si este trochu pospat. Po krátkom spánku sme sa presunuli do mstecka Oty kde sme sa stretlieste aj s žilinskou sekciou a hned sme vyrazili na vodu. Polovička z nás si vybrala na rozpádlovanie medzimostie a druhá polovica spodný Otz. Hehe, snorchel a ja sme si dali este dvakrat spodnu cast wellerbruke, kde mali cez vikend prebehnut majstrovstva sveta v extremnom zjazde . Voda bola trochu višia ako minulý rok a tak to bolo celkom dobre. Večer nasledovala malá party a už sme sa vsetci tesili na dalsi den. Rano sa k nam pridal ešte Duco s Pucherom takže s Parkoviska v Haimingu sa stal velký slovensko-vodackz tábor. V piatok ráno sme si chceli este zísť cele wellerbruke, kím nezačnú preteky a tak už sme sa o 9:00 prezliekali do mokreho hydra. Zozačiatku išlo všetko vpohode ale perej nad mostom sa mz stala osudnou ked sa mi nepodarilo boofnut jeden skok a skoncil som s vyklbenim ramenom. Tym sa pre mna kajakovani na tento vikend a aj na najbližsie tri mesiace skončilo. Ale aspoň po zvyšok vikendu mal kdo fotit a znašať auta. Zvyšok partie si pobede dala ešte dvakrát spodný Venter Ache. Večšina z nich to išla prvýkrát a boli z tej rieky naozaj nadšený. Potom sme už boli všetci docela unaveny a tak sme sa vratili na naše obľúbené parkovisko s malo zastavkou v Hofri lebo nam hned prvi večer došiel všetok rum. V sobotu sme sa vybrali na posledný lachší úsek riekz ktorý sme cey tento víkend ešte nešli a to na Soldenslucht. Na put-ine sme stretli množstvo dalśích kajakárov z celej európy. Tento úsek sa zase všetkým páčil atak si ho poniktorý dali aj dvakrát. Snorchel s Pucherom, Ducom a Capkom si potom dali medzimostie a aby toho nebolo malo tak Hehe zo Snorchlom si dali na záver ešte wellerbruke. Nasledoval presun na Lofer a záverečná párty. V nedelu sa všetko rozbiehalo trochu pomalšie lebo bola docela zima ale po chvilke zasvietilo slnko a o jedenastej už boli všetci na vode. Mzslel som si že si to chalani daju aspon dva-tri krat kedze celi usek ma asi tri kilometre ale oni sa to rozhodli ist expedicnym sposobol a tak im jedna jazda trvala skoro tri hodiny. O zabavu sa im staral hlavne ceski kamarat ktori rieku dobre poznal a tak sa rozhodol že si splav sprijemni občasnym plavanim a následným hladaním padla alebo vyťahovaním lode spod stromu. Nakoniec však všetko dopadlo OK a tak všetci šťastne dorazili do ciela a mohli sme sa vydať na dlhú cestu domov.


Typická rakúska krajinka so super počasím




Prvá perej na medzimosti




Snorchel boofuje skok na medzimosti




Niektore pereje sú dosť kameniste a je tam množstvo ciest kade sa daju isť




Hehe boofuje jeden z najkrajších skokov na wellerbruke



Ja na wellerbruke





Snorchel




Ja tesne pred tim jak som si vyklbil rameno



Vlado nachádza do najtachšieho miesta na lofri, vodi tu bolo docela malo




HeHe




Záchrana zaseknutej lode



Pri vyťahovaní lodepomáhali všetci

Predĺžený víkend na otzi bol super, mali sme perfektné počasie po celý čas a aj voda bola celkom dobra len toho mojho ramena, ale aspon budem mat teraz dost casu na strihanie videii a tak, tak sa mate na co tesit.





Palo

0 comments: